Hantera smittoläget tryggt med Biljettkiosken

P g a rådande omständigheter så är det många arrangörer runt om i riket som stänger ner eller lägger sina evenemang på paus.
Detta är förstås beslut som vi stödjer fullt ut då vi har goda rutiner och verktyg att hjälpa både arrangör som biljettköpare.

Vår praxis är att vi kan alltid hjälper arrangör att meddela biljettköparen ifall eventet är inställt, framflyttat eller det skall återbetalas.
Vi hjälper alltid arrangörerna att åtebetala samt ev flytta biljettköpare till nytt datum. Hjälpen är självfallet kostnadsfri och ingår i tjänsten.

Har du som biljettköpare frågor, köpt din biljett via ett ombud eller undrar ang ditt kommande evenemangsbesök kontakta oss gärna på corona@biljettkiosken.se eller vår vanliga kontakt här på sidan. Du som är befintlig arrangör kontakta oss som vanligt.

Ta hand om er!

/Markus, VD Biljettkiosken
Nyfiken på Biljettkiosken?

Bokningsvillkor

1. Bokningsbekräftelse

Bekräftelse av din bokning sker i form av en eller flera biljetter.
Varje biljett skickas som ett SMS till angivet mobiltelefonnummer.
Vid leveransproblem måste du kontakta kundtjänst i god tid innan aktuellt event. Ett kvitto skickas även till angiven e-post.

2. Borttappad biljett

Skulle en levererad biljett tappas bort kan den skickas ut på nytt.
Kontakta kundtjänst i god tid innan aktuellt event.

3. Återbud

Vid återbud vänligen kontakta kundtjänst.

4. Personuppgifter

Biljettkiosken värnar om din personliga integritet och skyddar dina personuppgifter enligt Dataskyddsförordningen (GDPR). Läs mer om hur vi behandlar personuppgifter i vår integritetspolicy.

5. Kundtjänst

Vid frågor kontakta Biljettkiosken per e-post eller använd kontaktformuläret.

2018-05-25 00:00