Hantera smittoläget tryggt med Biljettkiosken

P g a rådande omständigheter så är det många arrangörer runt om i riket som stänger ner eller lägger sina evenemang på paus.
Detta är förstås beslut som vi stödjer fullt ut då vi har goda rutiner och verktyg att hjälpa både arrangör som biljettköpare.

Vår praxis är att vi kan alltid hjälper arrangör att meddela biljettköparen ifall eventet är inställt, framflyttat eller det skall återbetalas.
Vi hjälper alltid arrangörerna att åtebetala samt ev flytta biljettköpare till nytt datum. Hjälpen är självfallet kostnadsfri och ingår i tjänsten.

Har du som biljettköpare frågor, köpt din biljett via ett ombud eller undrar ang ditt kommande evenemangsbesök kontakta oss gärna på corona@biljettkiosken.se eller vår vanliga kontakt här på sidan. Du som är befintlig arrangör kontakta oss som vanligt.

Ta hand om er!

/Markus, VD Biljettkiosken
Nyfiken på Biljettkiosken?

Bokningsvillkor

1. Placing an order

When ordering tickets via Biljettkiosken a order confirmation is sent by e-mail. Save your order confirmation in case you need to contact our customer service.

2. Ticket delivery

Your tickets will be delivered shortly after your registration is completed. Each ticket is sent as a text message to the provided cell phone number, and/or e-mailed to the person placing the order.
If you experience delivery problems you must contact customer service well in advance of the event.

3. Lost ticket

If a ticket is lost we can deliver it again.
Contact customer service well in advance of the event.

4. Cancellation

If you need to cancel your attendance, please contact customer service.

5. Privacy policy

Biljettkiosken takes great care about your privacy and protects your data according to the General Data Protection Regulation (GDPR). Read more about how we secure and process your data in our privacy policy.

6. Customer service

If you have any questions, contact customer service by e-mail or use the form.

2018-05-25 00:00