Promotionlunch
Fredag 17 november 2017 11:30-13:00
Förköpet stängt
Eventet har redan ägt rum...
Medialandskapet 3.0
Vad är lönsamt? Hur kan vi mäta effekten av olika media? Vilken roll spelar media i dagens marknadsföring? Hur möter vi målgruppen som vuxit upp med det nya medialandskapet?
I debatten hörs surr om "gammelmedia" med pekfingret riktat mot tidningar och andra tryckta medier samtidigt som mediarådgivarna lotsar sina kunder genom en djungel av nya möjligheter och otrampade stigar.
Ulrica Messing fd stadsråd, Ulrika Mehlin mediaprofil Alarmstreet Media, Anders Enström Barometern, Madeleine Petersson Social Stories och Josipa Pilipovic student i media och kommunikation ger sin syn på utvecklingen och framtiden.
När: Fredag 17/11 kl.11.30-13.00
Var: Barometern, Västra Sjögatan 7, Kalmar
Pris: 150 kr exkl moms
Partnerföretag Använd kampanjkod du fått via e-post för kostnadsfri bokning.
|
Biljettköp steg 2 "Kontroll"
Kontrollera så att alla uppgifter stämmer.
|
Försäljningen är öppen till 2017-11-17 10:30, med reservation för slutförsäljning och ändring av försäljningstiden.
Vid betalning med kort sker det via en säker betaltjänst där varken Biljettkiosken eller arrangören får del av dina känsliga kortuppgifter.
Biljettköp steg 2 "Godkänn och betala"
Kontrollera så att alla uppgifter stämmer innan du slutför beställningen.
Fyll i information dit orderbekräftelse kommer att skickas.
Skickar...
|
Ett nytt fönster som för dig till vår säkra betaltjänst har öppnats.
Ser du inte fönstret?
Betalning måste ske inom 30 minuter för att slutföra köpet.