Hem
Start
Steg 1
Steg 2
Slutför bokning
Varumärkesreceptet

Tisdag 4 april 2017 18:00
Förköpet stängt
Eventet har redan ägt rum...
Inbjudan till kurs i varumärkeskunskap kombinerat med praktiskt eget arbete för Dig som vill öka dina kunskaper om ditt  företags varumärke och hur du kan arbeta för att förbättra varumärkesarbetet i ditt företag.

Kursen arrangeras av NyföretagarCentrum Alvesta, Växjö och Uppvidinge, tillsammans med partnern Falkbrink Norrman.

Kursen omfattar 6 timmar över två kurstillfällen. Inga förkunskaper krävs.

Datum: 4 april & 2 maj.
Båda kurstillfällen sker kl. 18:00-21:00 hos Var dags möte på Regementsgatan 9 i Växjö.

Pris: 800 kr inkl. moms
Anmälan sker genom Biljettkiosken. Betalning sker i samband med anmälan. Enklare förtäring ingår i priset. Ange om du önskar specialkost vid anmälan. Antalet platser är begränsat. Sista anmälningsdag är 28 mars 2017. Anmälan är bindande.

Frågor besvaras av Sandra Ruuda, verksamhetsledare för NyföretagarCentrum Tel: 070-998 28 86 eller sandra.ruuda@nyforetagarcentrum.se  www.nyforetagarcentrum.se/vaxjo

Två kvällar kan förbättra ditt företag för all framtid
Att stärka företagets varumärke är en viktig metod för att öka tillväxten. Är du medveten om hur dina kunder uppfattar varumärket, ser de på ditt företag på samma sätt som du? Vet du hur dina kärnvärden ser ut ? och lever du efter dem? Nu har du chansen att lära dig mer om varumärken och påbörja byggandet av ditt eget önskade varumärke. Vi välkomnar dig till en lärorik och givande kurs som fokuserar på de grundläggande teorierna kring varumärkeskunskap, vad ett varumärke innehåller och vad det innebär för företagets tillväxt.
Till din hjälp får du varumärkeshandboken, Varumärkesreceptet ? så tar du kontroll på ditt varumärke. Deltagaren arbetar mellan tillfällena med sitt eget företag genom hemuppgifter. 

Kursens innehåll:                                       
·   Skillnaden mellan produkt/tjänst och varumärke
·   Vilken nytta har ditt företag av ett starkt varumärke?
·   Varumärket byggs oavsett om du vill eller inte
·   Hur bygger man ett starkt varumärke?