Hem
Start
Steg 1
Steg 2
Slutför bokning
Mentorsträff 28 september

Onsdag 28 september 2016 18:00
Anmälan avslutad
Eventet har redan ägt rum...
För adepter och mentorer i ett pågående mentorskap.
Varmt välkomna till Kök 11 på Honnörsgatan 15 i Växjö.

Vi startar kl. 18:00 och bjuds på en matig macka. Ange specialkost vid anmälan. Efter mat och lite kortare mingel kommer ni få lyssna på Irene Falkbrink Norrman som bl.a. har jobbat med ICAs framgångsrika reklamserie.

Varumärke - men hur sjutton gör man? Irene Falkbrink Norrman
Det är sällan eller aldrig som du köper en produkt/tjänst utan en förväntan på en nytta eller upplevelse. Varumärket blir en metafor för något helt annat än din produkt/tjänst. Det innebär att i grund och botten är varumärkesarbetet det samma oavsett om det är en produkt, tjänst eller en ort. Det handlar helt enkelt om människors förväntningar.
Varumärkets värde handlar om samspelet mellan förväntan och upplevelse. Har du ett starkt varumärke innebär det att omgivningen vet vad du vill, vad du kan och vad du står för. Du levererar alltid minst det kunden har förväntat sig. Mindre starka varumärken försöker hålla vad de lovar. Svaga varumärken lovar många olika saker, eller något som inte berör oss.
Hur starkt är ditt varumärke? Du får insikt i hur du kan påverka din rörelsemarginal med rätt val.
Vilka är då snubbeltrådarna? Vad kan vi lära oss av andras framgångar? När fler och fler kunder väljer utifrån ett emotionellt perspektiv, vad är då kommunikationen värd? Hur mycket klirrar ett starkt varumärke i kassan?

Du får lära dig hur du kan bli framgångsrikare genom att leda företaget utifrån ert varumärke. Kunderna har tagit makt över varumärkena och det räcker inte längre med att vara halvbra, halvbillig eller göra något halvhjärtat. En fartfylld inspirerande föreläsning med många handfasta tips och råd för att nå ett framgångsrikare företag.